مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-07بين الملل

لیست جدید تسلیحات درخواستی اوکراین از آمریکا لو رفت


طبق اسنادی که توسط رویترز مشاهده شده، تازه ترین فهرست تسلیحاتی که اوکراین از آمریکا خواسته شامل سیستم های دفاع هوایی، جنگنده های اف-18 هورنت و بالگردهای آپاچی و بلک هاوک است.

- طبق اسنادی که توسط رویترز مشاهده شده، تازه ترین فهرست تسلیحاتی که اوکراین از آمریکا خواسته شامل سیستم های دفاع هوایی، جنگنده های اف-18 هورنت و بالگردهای آپاچی و بلک هاوک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات وزارت دفاع اوکراین در یک جلسه غیرعلنی در واشنگتن با حضور مقامات و مدیران صنایع دفاعی فهرست تسلیحات برای پاسخگویی به نیازهای نیروهای دفاعی اوکراین را ارائه کردند.

این در حالی است که بامداد امروز (پنجشنبه) پیشنهاد کاخ سفید برای تامین کمکی به ارزش 60 میلیارد دلار برای اوکراین در مجلس سنا با شکست مواجه شد.

فهرست جامع، شامل تسلیحاتی است که اوکراین از قبل در انبار خود داشته مانند تانک های آبرامز و گلوله توپ 155 میلی متری، و همچنین برخی تسلیحات و تجهیرات مانند جنگنده اف-16، پهپادها و موشک های دوربرد ATACMS که در گذشته نیز درخواست کرده بود.

اما نکته غافلگیرکننده این فهرست، مواردی نظیر جت های حمل ونقل سی-17 گلوب مستر ساخت بویینگ و سوپر هرکولس سی-130 ساخت لاکهید مارتین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست جدید تسلیحات درخواستی اوکراین از آمریکا لو رفت

لیست جدید تسلیحات درخواستی اوکراین از آمریکا لو رفت