مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-27ورزشي

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد


قهرمان جودوی جهان با اشاره به افزایش روحیه ورزشکاران در دیدار با رهبری گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باعث تقویت غرور ملی در قهرمانان و پهلوانان و امید پیدا کردن به آینده شخصی و قهرمانی بین آن ها شد.

- عبدالوهاب بردی قهرمان جودوی جهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این دیدار، دیداری صمیمانه بود و نکات خوبی بیان شد.

وی افزود: فضایی پرشور و جو پهلوانی و قهرمانی توام با معنویت و نگاه پدر به فرزند حاکم بود و باعث قوت قلب به همه ورزشکاران شد؛ به علاوه حضور همه قهرمانان در رشته های مختلف موجب تازه شدن دیدارها و صمیمیت بیشتر شد.

قهرمان جودوی جهان با اشاره به افزایش روحیه ورزشکاران در دیدار با رهبری بیان کرد: همچنین صحبت های رهبر معظم انقلاب باعث تقویت غرور ملی در قهرمانان و پهلوانان و امید پیدا کردن به آینده شخصی و قهرمانی بین آنها شد.

این قهرمان درمورد لذت این دیدار گفت: برای اولین بارم بود که توفیق این دیدار را داشتم و توصیف این دیدار غیر قابل وصف است.

بردی بیان کرد: با توجه توجه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال مدال آوران و بهبود کیفیت امکانات ورزشی و دستور و تاکید به دولتمردان و متولیان امر جهت کم شدن دغدغه زندگی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد