مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-22اقتصادي

مقررات جدید بانک مرکزی برای صرافی ها


بانک مرکزی اخیر در شورای پول و اعتبار مقررات جدیدی را برای صرافی ها اعمال کرده است که بزودی ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رییس بانک مرکزی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد نقدینگی در کشور گفت: ما در ابتدای سال گفتیم که رشد نقدینگی را از 42 درصد به 26.

4 درصد رسانده ایم و هدفگذاری ما برای رشد نقدینگی 25 درصد است محمد رضا فرزین افزود: هر چه به پایان سال نزدیک می شویم فشار بر رشد نقدینگی بیشتر می شود ولی امیدواریم به هدفگذاری 25 درصد برسیم.

وی با اشاره به تخلف برخی صرافی ها تصریح کرد: در مورد صرافی ها ما تعداد زیادی صرافی داریم و عدم رضایت ما از صرافی ها باعث شد که کانون صرافان را منحل کردیم و دنبال ساز و کار جدید برای نظارت بر صرافی ها هستیم و بسیاری از صرافی هایی هم که تابع مقررات نبودند مجوزهای آنها لغو شده است.

رییس بانک مرکزی افزود: اخیرا هم یک مقررات جدیدی را به شورای پول و اعتبار بردیم که مجوز صرافی ها را یک تغییرات اساسی در آن بدهیم برای آنکه بتوانیم مقررات جدید صرافی ها به زودی ابلاغ می شود.

رییس بانک مرکزی گفت: ارتباطات ارزی ایران و عربستان به منافع اقتصادی و بانکی کشور کمک می کند و مذاکراتی در حال انجام است که به نتایج خوبی می رسد و اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات جدید بانک مرکزی برای صرافی ها

مقررات جدید بانک مرکزی برای صرافی ها