مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-08سياسي

نامه سرگشاده «رائفی پور» به «تتلو» در سال 97


علی اکبر رائفی پور، سخنرانی جنجالی اصولگرایان در سال 97 برای امیر تتلو نوشت: به خاطر این روزها به حالت غبطه می خورم نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده ای ! بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته ای.

- به گزاش تابناک به نقل از روزنامه اعتماد در گزارشی به نامه علی اکبر رائفی پور، سخنرانان جنجالی اصولگرایان به امیر تتلو اشاره کرده است.

  متن این نامه سرگشاده را به نقل از انصاف نیوز در ادامه می خوانید:  امیر حسین عزیز به خاطر این روزها به حالت غبطه می خورم نه فقط از این جهت که مظلوم واقع شده ای ! بلکه بیشتر برای این که معیار تشخیص حق از باطل گشته ای نگران فحش ها و بی احترامی هایشان نباش ! این روزها باید در تاریخ این مرز و بوم ثبت شود ! کاری ندارم بزرگوارانی که این نوشته را می خوانند ،به چه عزیزی رای می دهند ، هر که رای بیاورد رییس جمهور ایران و همه ایرانیان است.

اما با این کار دارم که عده ای که صبح و شب دم از آزادی می زنند و حتی از حق سگ ها می گویند چرا برای مخالفان سیاسی شان پر ارزنی احترام قائل نیستند ! این دیکتاتورهای لیبرال هرکه برخلافشان فکر کند و حرفی بزند را قلع وقمع می کنند.

این ها دم از مردم می زنند اما اساسا مرادشان از مردم ، ساکنان اتوبان همت به بالا است ! مگر ندیدی یکی از همین ها اخیرا گفته است : رعیت دنبال یک گون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده «رائفی پور» به «تتلو» در سال 97

نامه سرگشاده «رائفی پور» به «تتلو» در سال 97