مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-27اقتصادي

طی 4 سال گذشته «سگ گزیدگی» در همدان نداشته ایم!؟


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری همدان با تأکید بر اینکه طی چهار سال گذشته حادثه ای در رابطه با سگ گزیدگی در همدان نداشته ایم، گفت: شهر همدان در مقایسه با شهرهای دیگر کمترین میزان حادثه سگ گزیدگی را داشته است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری همدان با تأکید بر اینکه طی چهار سال گذشته حادثه ای در رابطه با سگ گزیدگی در همدان نداشته ایم، گفت: شهر همدان در مقایسه با شهرهای دیگر کمترین میزان حادثه سگ گزیدگی را داشته است.

بابک مهدی آزاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد، اظهار کرد: سگ های ولگرد زنده گیری شده و پس از عقیم سازی رها می شوند.

وی با تأکید بر اینکه براساس دستورالعمل بعد از عقیم سازی باید رهاسازی صورت بگیرد، تصریح کرد: سگ ها باید در حریم شهرها وجود داشته باشند تا از ورود حیوانات درنده به شهرها جلوگیری کنند.

این مقام مسئول با اشاره به ورود گرگ به شهر همدان در زمستان سال گذشته، یادآور شد: سگ و گربه بخشی از اکوسیستم طبیعی هستند و نباید نابود شوند و شهرداری اقدام به زنده گیری و عقیم سازی سگ های ولگرد می کند.

مهدی آزاد درباره سگ گزیدگی در شهر همدان اعلام کرد: بیشترین میزان گزش حیوانات در تمام شهرها مربوط به گربه های خانگی است و در شهر همدان میزان سگ گزیدگی بسیار پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 4 سال گذشته «سگ گزیدگی» در همدان نداشته ایم!؟

طی 4 سال گذشته «سگ گزیدگی» در همدان نداشته ایم!؟