مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-06اجتماعي

فرصت یک ماهه شهرداری خرم آباد به غرفه داران گل و گیاه برای جابجایی


به گفته شهردار خرم آباد در صورتی که غرفه های گل و گیاه خیابان 60 متری سازه های خود را انتقال ندهند، شهرداری راساً نسبت به جمع آوری سازه ها و ایمن سازی این محور اقدام خواهد.

- داریوش بارانی بیرانوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به اینکه غرفه های گل و گیاه خیابان 60 متری یک ماه فرصت دارند نسبت به جابجایی و استقرار در مکان های پیشنهادی جدید اقدام کنند، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی و نارضایتی مردم از تجمیع غرفه های گل و گیاه در جوار محور عبوری خیابان 60 متری و خطرات بالقوه ترافیکی برای شهروندان، جا به جایی این غرفه ها ضروری است.

وی گفت: شهرداری خرم آباد نسبت به مکان یابی غرفه های گل و گیاه در خیابان زرین کوب اقدام کرده است، بنابراین غرفه های موجود در خیابان 60 متری یک ماه فرصت دارند نسبت به انتقال سازه های خود پس از اخذ مجوزات قانونی اقدام کنند.

شهردار خرم آباد تاکید کرد: در صورتی که غرفه های گل و گیاه سازه های خود را انتقال ندهند، شهرداری راساً نسبت به جمع آوری سازه ها و ایمن سازی این محور اقدام خواهد کرد.

به گفته بارانی بیرانوند مکان پیشنهادی جدید در راستای یک تفاهم نامه همکاری بین شهرداری خرم آباد و مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بوده و می تواند بخشی از نیاز شهروندان را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت یک ماهه شهرداری خرم آباد به غرفه داران گل و گیاه برای جابجایی

فرصت یک ماهه شهرداری خرم آباد به غرفه داران گل و گیاه برای جابجایی