مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-01پزشكي

سگ های ولگرد بلای جان مسجدسلیمانی ها


مدیر شبکه بهداشت شهرستان مسجدسلیمان گفت: در سال گذشته تعداد سگ های ولگرد در مسجدسلیمان از افزایش 35 درصدی برخوردار بود و بیش از 400 مورد حیوا ن گزیدگی در این شهرستان مشاهده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، امروزه یکی از معضلاتی که در زندگی شهری دیده می شود افزایش جمعیت سگ های بلاصاحب در معابر است که این مسئله علاوه بر مشکلات زیست محیطی، سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته است.

مسجدسلیمان نیز در سال های اخیر از حملات گاه و بیگاه این جاندران به مردم، خصوصا کودکان در امان نیست و عدم سامان دهی سگ های ولگرد در این شهرستان سبب  شده است که یک کودک 6 ساله قربانی حمله این جانداران شود.

     بی تفاوتی شهرداری مسجدسلیمان به سامان دهی سگ های ولگرد یکی از شهروندان مسجدسلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از عملکرد نامناسب شهرداری در مقابله با سگ های بلاصاحب اظهار کرد: این جانداران مزاحمت زیادی را برای خانواده ها ایجاد می کنند.

چندین بار از طریق سامانه 137شهرداری درخواست جمع آوری آنها را داشتیم اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

  شهروند دیگری با اشاره به نارضایتی مردم مسجدسلیمان نسبت جولان گله ای سگ های ولگرد در معابر گفت: کلیپ هایی از ایجاد ترس و وحشت مردم در اثر مشاهده ی سگ های بلاصاحب در فضای مجازی منتشر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های ولگرد بلای جان مسجدسلیمانی ها

سگ های ولگرد بلای جان مسجدسلیمانی ها