مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-20فرهنگي

تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اختتامیه «شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» و جشن یکصد سالگی تولد جلال آل احمد با عنوان «یک قرن جلال» چهارشنبه (ششم دی ماه 1402) با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر .

- اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد چهارشنبه (ششم دی ماه 1402) در تالار وحدت برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد و جشن یکصد سالگی تولد جلال آل احمد با عنوان یک قرن جلال چهارشنبه (ششم دی ماه 1402) با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جمعی از نویسندگان، منتقدان و اهالی ادبیات کشور در تالار وحدت برگزار و از برگزیدگان تقدیر می شود.

نامزد های شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در چهار گروه داستان بلند و رمان ، مجموعه داستان کوتاه ، نقد ادبی و مستندنگاری در نشست خبری این رویداد معرفی خواهند شد.

اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد و جشن یکصد سالگی تولد جلال آل احمد با عنوان یک قرن جلال چهارشنبه (ششم دی ماه 1402) ساعت 18 در تالار وحدت به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد می شود

تالار وحدت میزبان اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد می شود