مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-24سياسي

امام جمعه گرگان: درک نیازمندی های کشور از نشانه های بسیجیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهارکرد: امام خمینی(ره) در سال های قبل از انقلاب، بسیج را پرورش داد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم نگاهشان این بود که این انقلاب بدون پشتوانه مردمی نمی شود.

امام جمعه گرگان افزود: در روز پنجم آذر، امام راحل دستور تشکیل بسیج را صادر و به ارتش 20 میلیونی در بیاناتشان اشاره می کردند.

وی گفت: ایمان به خدا، علاقمندی به پیشرفت کشور، و خدمتگزاری کشور و مردم و درک شرایط گوناگون زمان و نیازمندی های کشور از نشانه ها و ویژگی های یک بسیجی است.

نورمفیدی با بیان این که امروز شرایط کشور به شکلی است که به علم و دانش بیشتر نیاز است، تأکید کرد: باید جوانان بسیجی به دنبال تحصیل علم و دانش و توانایی علمی باشند.

امام جمعه گرگان توضیح داد: اندیشه مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری همیشه در سازمان بسیج گسترش یافته است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز پنجم آذر و مهم بودن این روز برای مردم گرگان، گفت: در پنج آذر سال 57 مردم شهر گرگان که علیه نظم شاهشاهی قیام و اعتراض کردند و توسط رژیم منحوس پهلوی در امامزاده عبدالله(ع) به گلوله بسته شدند؛ باید این روز را به بهترین شیوه پاسداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: درک نیازمندی های کشور از نشانه های بسیجیان است

امام جمعه گرگان: درک نیازمندی های کشور از نشانه های بسیجیان است