مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-05سياسي

دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه نخست منطقه را در تولید مقالات دارد


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه 16 دنیا را در عرصه علمی و علی رغم اینکه در تولید مقالات رتبه نخست منطقه را دارد اما این تحقیقات کمتر تبدیل به فن می شود و روی سفره مردم نمی آید.

- ایسنا/مازندران مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه 16 دنیا را در عرصه علمی و علی رغم اینکه در تولید مقالات رتبه نخست منطقه را دارد اما این تحقیقات کمتر تبدیل به فن می شود و روی سفره مردم نمی آید.

حجت الاسلام سید حسین حسینی کارنامی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در آیین نکوداشت روز دانشجو اظهار کرد: نامگذاری روزها معرف جایگاه اقشار است و در میان این روزها برخی ویژه هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، با بیان اینکه ظرفیت کشور و فضای آموزشی ما بسیار ارزشمند است و عمده دانشجویان ما در کشور تحصیل می کنند، ادامه داد: کشور 100 هزار عضو هیات علمی دارد که 21 هزار عضو را بانوان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه فضای کشور، پویا برای حرکت، توسعه و پاسخگویی به نیازها است، بیان کرد: دانشجو باید در مدت کوتاه دانشجویی سه گام تحصیل، مهارت حرفه ای و فضیلت اخلاقی را طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه نخست منطقه را در تولید مقالات دارد

دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه نخست منطقه را در تولید مقالات دارد