مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-20اجتماعي

ورود سامانه جدید به استان زنجان و احتمال آغاز بارندگی ها


طی روزهای آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان به خصوص در ساعات بعدازظهر به حد نسبتا شدید می رسد و کولاک مقطعی برف ارتفاعات و گردنه های کوهستانی را فرا می گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی روزهای آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان به خصوص در ساعات بعدازظهر به حد نسبتا شدید می رسد و کولاک مقطعی برف ارتفاعات و گردنه های کوهستانی را فرا می گیرد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آسمان اغلب مناطق استان تا قسمتی ابری است که به تدریج با افزایش پوشش ابرها و در ارتفاعات با مه آلودگی همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه آسمان استان صاف خواهد بود، یادآور شد: از روز جمعه سامانه جدیدی وارد کشور می ‎شود که استان زنجان نیز از این شرایط جوی متاثر خواهد شد به طوریکه برای روزهای جمعه تا یکشنبه شرایط جوی ناپایداری پیش بینی شده است که در برخی مناطق با بارش پراکنده باران همراه می شود و شرایط برای بارش برف در ارتفاعات نیز مهیاست.

این مسئول ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با منفی 6 درجه سردترین و گیلوان با 18 درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بود.

رحمن نیا گفت: دمای هوای فعلی زنجان منفی سه درجه بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه سردتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه جدید به استان زنجان و احتمال آغاز بارندگی ها

ورود سامانه جدید به استان زنجان و احتمال آغاز بارندگی ها