مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-09سياسي

خسروپناه جزء اساتید پراستناد جهان اسلام قرار گرفت


424 نفر پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد برتر حوزه علوم انسانی، علوم اجتماعی، هنر و معماری قرار گرفتند که در این میان نام حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان استاد پراستناد مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علوم انسانی به دلیل فراگیری موضوعات متعدد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر مبنای دیدگاه مقام معظم رهبری، علوم انسانی به اندازه علوم صنعتی و پزشکی مهم است و پیشرفت و نظریه پردازی در آنها باید در دستور کار محققان باشد.

ایشان بسیاری از حوادث و اتفاقات دنیا را ناشی از نظریه پردازی های دانشمندان این رشته ها می دانند و می فرمایند: بسیاری از حوادث دنیا حتّی در زمینه های اقتصادی و سیاسی و غیره، محکومِ نظرات صاحبنظران در علوم انسانی است؛ در جامعه شناسی، در روانشناسی، در فلسفه؛ آنها هستند که شاخص ها را مشخص می کنند.

بر این اساس برای اینکه مسائل از دیدگاه دانشمندان مورد بررسی قرار گیرد نیاز است که اندیشمندان با ارائه تحقیقات خود نظرات جدید خود را به جهانیان معرفی کنند.

در این زمینه برای ارائه نظرات جدید باید تحول در علوم، به ویژه علوم انسانی در دستور کار باشد که خوشبختانه از مهم ترین و ارزشمندترین دستاوردهایی است که انقلاب اسلامی ایران برای جهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه جزء اساتید پراستناد جهان اسلام قرار گرفت

خسروپناه جزء اساتید پراستناد جهان اسلام قرار گرفت