مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-05بين الملل

آوار ویرانی های غزه جای درخت کریسمس را در زادگاه مسیح (ع) گرفت


کلیسایی در شهر تاریخی بیت لحم، زادگاه حضرت عیسی (ع) واقع در کرانه باختری اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای عید میلاد عیسی مسیح، - آوار ویرانی های غزه جای درخت کریسمس را در زادگاه مسیح (ع) گرفت کلیسایی در شهر تاریخی بیت لحم، زادگاه حضرت عیسی (ع) واقع در کرانه باختری اشغالی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای عید میلاد عیسی مسیح، امسال به جای استفاده از درخت کریسمس از آوار ساختمان های فروریخته برای تزیینات استفاده کرده تا جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه را یادآوری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منظر اسحاق، کشیش این کلیسا موسوم به کلیسای Evangelical Lutheran Christmas به خبرگزاری آناتولی گفت: همچنان که مردم ما در غزه تحت نسل کشی قرار گرفته اند، ما نمی توانیم به هیچ وجه میلاد عیسی مسیح (ع) را جشن بگیریم.

ما امسال جشنی احساس نمی کنیم.

به نوشته آناتولی، هر چند که خیابان های کشورهای جهان مسیحیت در مناسبت کریسمس شاهد تزیینات و چراغانی های گسترده خواهند بود، کلیساها در فلسطین اشغالی امسال از برگزاری جشن خودداری کرده و فعالیت هایی خود را به برگزاری مراسمات دعا و آیین های مذهبی محدود خواهند کرد.

کلیسای مذکور امسال به جای آنکه از تزیینات شامل درخت کریسمس استفاده کند، برنامه دارد تا آوارهای ساختمانی را به نشان سمبل ویرانی هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار ویرانی های غزه جای درخت کریسمس را در زادگاه مسیح (ع) گرفت

آوار ویرانی های غزه جای درخت کریسمس را در زادگاه مسیح (ع) گرفت