مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06سياسي

انصاریان: شناخت حقایق، دشمن اهل بیت(ع) را به محب تبدیل می کند+صوت


حجت الاسلام انصاریان با اشاره به ثمرات فراوان شناخت حقایق الهی در زندگی مؤمنان، گفت: یکی از سفارشات بسیار مهم قرآن و ائمه(ع) این است که در حد استعداد خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه، در شب دوم مراسم عزاداری دهه سوم جمادی الاول در حسینیه همدانی ها با اشاره به ثمراث فراوان شناخت حقایق الهی در زندگی مومنان، اظهار داشت: یکی از سفارشات بسیار مهم قرآن و ائمه(ع) این است که در حد استعداد خود، حقایق را بشناسید.

در منطقه شام علیه امیرالمومنین(ع) و اهل بیت(ع) تبلیغات فراوانی انجام شده بود و سقیفه برای شام، استانداری مانند معاویه را قرار داده بود چرا که به دنبال پوشاندن حقایق اهل بیت(ع) بود و موفق شد مردم را در گستره حکومت خود، دشمن اهل بیت(ع) به بار آورد.

ما برخلاف ائمه طاقت شنیدن حرف دیگران تا آخر را نداریم وی ادامه داد: یکی از این اهالی شام به مدینه سفر کرد و شخصی را دید که سوار بر مرکب است و مردم به او احترام می گذارند.

این فرد شامی از مردم پرسید که این شخص کیست؟! به او گفتند آن شخص، حسین بن علی(ع) است.

بر اساس تبلیغات انجام شده توسط حکومت معاویه، کینه از امیرالمومنین(ع) و اهل بیت(ع) در قلب او ریشه دوانیده بود و بر همین اساس نزد امام حسین(ع) آمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاریان: شناخت حقایق، دشمن اهل بیت(ع) را به محب تبدیل می کند+صوت

انصاریان: شناخت حقایق، دشمن اهل بیت(ع) را به محب تبدیل می کند+صوت