مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-02ورزشي

پایان نخستین فستیوال فوتبال پایه شهرستان کاشان


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: با وجود کمبودهایی که در ورزش کاشان وجود دارد، ولی استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال وجود دارد که می توانند در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: با وجود کمبودهایی که در ورزش کاشان وجود دارد، ولی استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال وجود دارد که می توانند در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

محمدجواد سلامیان زاده، امروز(شنبه، 11 آذر) در آیین پایانی نخستین فستیوال فوتبال پایه شهرستان کاشان در سالن ورزشی شهدای لتحر، اظهار کرد: برگزاری رخدادهای ورزشی محلی و شهرستانی باعث می شود که فوتبالیست هایی مثل احسان حاج صفی و یعقوب براجعه شناخته شده و برای کشور و کاشان افتخارآفرینی کنند.

وی با تأکید بر نقش مؤثر خانواده ها در حمایت از فرزندان خود در ورزش، افزود: ورزشکاران خردسال و نونهال نیز باید در مسیر فعالیت های ورزشی خود، اخلاق و احترام به والدین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، تصریح کرد: توسعه و برنامه ریزی برای ورزش همگانی و قهرمانی نیازمند توجه به سنین پایه و کودکی است که اگر این سنین را از دست بدهیم، رشته های مورد اتکای ما در المپیک با کمبود استعداد مواجه خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نخستین فستیوال فوتبال پایه شهرستان کاشان

پایان نخستین فستیوال فوتبال پایه شهرستان کاشان