مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-16حوادث

پایان پرونده پیچیده برادرکشی در اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مردی که 2 سال پیش برادر خود را به قتل رسانده و جسد وی را در چاه 18 متری دفتر کار خود پنهان کرده بود، - حسین ترکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از 2 سال تلاش بی وقفه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان مردی که برادر کوچک خود را به قتل رسانده و در یکی از استان های شمالی کشور با هویت جعلی زندگی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: 22 اسفند ماه سال 1400 یک دختر و پسر جوان با مراجعه به یکی از کلانتری های اصفهان خبر از مفقود شدن چند روزه پدر خود می دهند و عنوان می کنند که تنها عمویشان که در خارج از کشور زندگی می کرده به تازگی به ایران آمده و پدرشان با خودروی وی به بیرون رفته و دیگر به خانه مراجعه نکرده و به احتمال زیاد پدر آنها توسط برادر خود به قتل رسیده است.

ترکیان بیان کرد: پس از این اظهارات پرونده تشکیل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان اصفهان ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان خبره و مجرب این پلیس به جستجو برای یافتن سرنخ هایی از این ماجرا پرداختند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: جستجوهای کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه خودرویی که شاکیان مشخصات آن را اعلام کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پرونده پیچیده برادرکشی در اصفهان

پایان پرونده پیچیده برادرکشی در اصفهان