مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-05اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور از امشب/ تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا فردا


یک کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از امشب (14 آذرماه) و تداوم پایداری جو و آلودگی کلانشهرها تا فردا خبر داد.

- یک کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از امشب (14 آذرماه) و تداوم پایداری جو و آلودگی کلانشهرها تا فردا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدی در یک برنامه تلویزیونی گفت: کماکان برای امروز و فردا (14 و 15 آذرماه) تداوم سکون و پایداری نسبی جو پیش بینی می شود که از تبعات آن افزایش غلظت آلاینده ها جوی است.

این شرایط در کلانشهرها و شهرهای صنعتی به خصوص تهران، اصفهان، مشهد و اهواز دور از انتظار نیست و با شدت کمتر در کرج، اراک و سمنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از امشب سامانه بارشی به شمال کشور وارد و بارندگی در استان های ساحلی دریای خزر آغاز می شود که اثرات مطلوبی طی روزهای آینده بر هوای برخی کلانشهرها به ویژه در دامنه جنوبی البرز مانند تهران و کرج می گذارد و وزش باد باعث تهویه هوا می شود بنابراین تا حدی شاخص آلودگی هوا کاهش می یابد.

آلودگی هوای تهران نیز از چهارشنبه شب و پنجشنبه (15 و 16 آذرماه) مقداری تعدیل می شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: برای روز چهارشنبه علاوه بر در استان های ساحلی دریای خزر در شمال غرب کشور بارندگی انتظار می رود و به تدریج حتی دامنه بارش به شمال شرق کشور می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور از امشب/ تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا فردا

ورود سامانه بارشی به کشور از امشب/ تداوم آلودگی هوای کلانشهرها تا فردا