مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:452023-12-03سياسي

شاهچراغی: الکترونیکی شدن انتخابات استان ها تا 15 روز آینده اعلام می شود


برای انتخابات الکترونیکی برابر قانون درهمه حوزه های انتخابی بالاتر از2 کرسی نمایندگی توافق و جدولی تقدیم شورای نگهبان شده است و طی 15 روز آینده نتیجه نهایی به استان ها اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد تقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در جریان سفر به خراسان جنوبی و حضور در ستاد انتخابات این استان به خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی با اتکا بر ظرفیت های بی نظیر مردمی و همچنین تعهد و ایمان این مردم همیشه در عرصه های گوناگون اجتماعی و سیاسی در انقلاب اسلامی ایران سرآمد بوده است.

  وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در ادوار گذشته همواره از استان های ممتاز با بیشترین میزان مشارکت انتخابات بوده است، افزود: خدمت به مردم وظیفه مدیران است و اقدامات و پروژه های عمرانی خوبی در استان خراسان جنوبی در حال اجراست که این اعتماد و ایمان مردم، وظیفه مسوولان را در خدمت رسانه به همه مردم گرانقدر این استان سنگین تر می کند.

  رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به این که بر اساس گزارش های واصله و ارائه شده از سوی مدیران، این استان آماده برگزاری انتخابات پُرشور است ادامه داد: برای تحقق راهبرد سلامت انتخابات در این مقطع از انتخابات عدالت انتخاباتی و سلامت مدنظر ناظران و مجریان انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهچراغی: الکترونیکی شدن انتخابات استان ها تا 15 روز آینده اعلام می شود

شاهچراغی: الکترونیکی شدن انتخابات استان ها تا 15 روز آینده اعلام می شود