مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-11سياسي

مهار تورم و احیای زنجیره های ارزش مولّد در گرو مقابله با خلق پول بانک ها


فاز پیش نیاز ابتکار شبکه یکپارچه فرآوری و ترابری (شیفت) احیای زنجیره های ارزش مولّد و بهره مندی آحاد جامعه از منابع خدادادی و فرصت های ژئوپلتیک کشور، - یادداشت: واقعیت، کتمان ناپذیر است، نظام جمهوری اسلامی ایران، سرسخت ترین دشمنان خود در حوزه های نظامی و امنیتی را با اقتدار و درایت، به زانو درآورده است.

با این حال، در عرصه حیاتی اقتصاد همچنان دشمن خود و دشمن مردم را به حال خود رها کرده است، این دشمن بزرگ، که کمر به نابودی کامل سرمایه اجتماعی نظام اسلامی بسته است و به دنبال از بین بردن زندگی توده های مردم، این ولی نعمتان انقلاب، است چیست و راهکار مشخص مقابله با آن کدام است؟ در دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب (مهر 1401)، طرحی با عنوان ابتکار شبکه یکپارچه فرآوری و ترابری (شیفت)، به عنوان کلان راهبرد شکوفایی اقتصادی پایدار و عدالت محور کشور ارائه شد که ارتقای مشارکت کشور در زنجیره های ارزش منطقه ای و جهانی و تبدیل ایران به هاب قدرتمند صنعت، لجستیک و فرآوری منطقه ای را دنبال می کند.

این ابتکار، با دستور رهبر انقلاب در حال طراحی است و در برنامه ی هفتم پیشرفت نیز دولت (ذیل ماده 57) مکلف به اجرای آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار تورم و احیای زنجیره های ارزش مولّد در گرو مقابله با خلق پول بانک ها

مهار تورم و احیای زنجیره های ارزش مولّد در گرو مقابله با خلق پول بانک ها