مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-29سياسي

تشریح روند اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تشریح پروژه هایی که با حضور ریاست جمهوری به بهره برداری می رسند، به دیگر اهداف دومین سفر آیت الله رییسی و هیأت دولت به استان البرز پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی تحت عنوان سفر اول از سیمای البرز، به تشریح روند اجرایی مصوبات اولین سفر ریاست جمهوری به استان پرداخت و در خصوص پروژه های پیشنهادی دور دوم سفر نیز که در آینده ای نزدیک انجام می شود، توضیحاتی به شهروندان ارائه کرد.

 7/6 کیلومتر از آزادراه شمالی کرج به بهره برداری می رسد افضلی در ابتدای سخنان خود از بهره 7/6 کیلومتر از آزادراه شمالی کرج با حضور رییس جمهور در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بزرگراه شمالی کرج یکی از مصوبات مهم سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز به طول 18/6 است که از سال 93 بصورت 50 - 50 با تعهد دولت و مدیریت شهری آغاز شد.

  وی افزود: در حال حاضر 7/6 کیلومتر از پروژه آزادراه شمالی آماده بهره برداری است که در سفر دوم به بهره برداری می رسد.

  به گفته وی هم اکنون عرشه پل B1 و B0 در حال اجرا است.

در این راستا لازم به یادآوری است که انتهای این پروژه 4 کیلومتر است که در اراضی ارتش و سپاه واقع شده و خوشبختانه توافقات آن انجام شده و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز

تشریح روند اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به البرز