مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:282023-12-05اقتصادي

استقرار 780 واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دنبال اتصال شرکت های دانش بنیان به مجموعه های بزرگ صنعتی برای رفع نیازهای فناورانه بخش صنعت هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی فرشاد مقیمی در برنامه تلویزیونی صف اول اظهار داشت: از مجموع 101 هزار قرارداد برای احداث واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور، 51 هزار قرارداد به احداث واحد تولیدی منجر شده که سهم شرکت های دانش بنیان باید افزایش یابد.

وی افزود: بحث دانش بنیان ها برای ما مهم است و باید جهت گیری ها در این راستا تقویت شود، نهضتی در همین راستا راه اندازی شده تا هر 30 تا 40 روز نشستی برای همین موضوع برگزار شود، شرکت های دانش بنیان باید به واحدهای صنعتی متصل شوند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص تسهیل استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور اظهار داشت: در بحث زمین صنعتی یا غیرصنعتی در قالب واگذاری سوله ها کارهایی انجام شده است.

در بحث استقرار نیز در مراکز کسب و کار واحدهایی قرار دارند اما مهمتر از همه شرایط  واگذاری است که سهم پیش پرداخت این شهرک ها به 10 درصد کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 780 واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی

استقرار 780 واحد صنعتی دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی