مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-21اجتماعي

یلدای مهدوی در شهرستان روانسر


سرهنگ پاسدار محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت: هزار و پانصد بسته خوراکی شب یلدا در بین نیازمندان شهرستان روانسر توزیع خواهد شد.

- سرهنگ پاسدار محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سپاه ناحیه شهرستان روانسر در آستانه شب یلدا هزار و پانصد بسته خوراکی مخصوص شب یلدا را که باهمت سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تأمین شده است جهت توزیع در بین نیازمندان تدارک دیده است.

وی افزود: این حرکت خیرخواهانه در امسال با شعار یلدای مهدوی و در راستای کمک رسانی به خانواده های کم بضاعت صورت گرفته است.

* یلدای مهدوی در شهرستان روانسر فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر با تصریح این که این بسته های کمک معیشتی شامل میوه، شیرینی و برخی اقلام دیگر، بیان کرد: ارزش این بسته های در حال توزیع به 3 میلیارد ریال می رسد که توسط گروه های جهادی و بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه های شهری و روستایی به دست نیازمندان شهرستان خواهد رسید.

* یلدای مهدوی در شهرستان روانسر وی ادامه داد: با این حرکت عظیم در شهرستان روانسر سعی شد تا هیچ سرپرست خانواده ای در بلندترین شب سال شرمنده خانواده خود نشود و خاطرات زیبایی را در کنار هم رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدای مهدوی در شهرستان روانسر

یلدای مهدوی در شهرستان روانسر