مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-14حوادث

توقیف 3 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان


در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف 3 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان، دستگیری سارقان منازل قاینات و دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در سرایان قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف 3 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان، دستگیری سارقان منازل قاینات و دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در سرایان قرار می گیرید.

  سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظایمی نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 3 دستگاه خودرو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 3 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه 3 خودرو توقیف و 3 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    دستگیری سارقان منازل در قاینات   سرهنگ محمود زال بیکی،فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان

توقیف 3 دستگاه خودروی «شوتی» در نهبندان