مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-27اقتصادي

پرداخت بیش از 51 میلیارد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به رضوانشهری ها


فرماندار شهرستان رضوانشهر با اشاره به حمایت دولت از نوعروسان و زوج های صاحب فرزند گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 517 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب وام ازدواج و فرزندآوری در این شهرستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز در جلسه کارگروه اقتصادی و شورای بانک های این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: پرداخت تسهیلات و بسته های حمایتی دولت به زوج های جوان در امر ازدواج و فرزندآوری در این شهرستان بدون هیچ مانعی و با سرعت از سوی بانک های عامل در حال انجام است.

  وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 452 نفر در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر با معرفی به بانک های عامل از این تسهیلات بهره مند شده اند، افزود: در زمینه ارائه تسهیلات فرزندآوری و بسته های حمایتی دولت سیزدهم طی هشت ماه نخست مبلغ 87 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به 192 نفر معرفی شده به بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.

  فرماندار شهرستان رضوانشهر با اشاره به پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان نیز گفت: بالغ بر 409 میلیارد ریال به 260 نفر از جوانان توسط بانک های عامل در رضوانشهر و پره سر نیز پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 51 میلیارد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به رضوانشهری ها

پرداخت بیش از 51 میلیارد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به رضوانشهری ها