مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-22دانش

جهاد دانشگاهی از صاحبان ایده های فرهنگی حمایت می کند


رییس جهاد دانشگاهی کشور درباره حمایت از هنرمندان و صاحبان ایده در حوزه های فرهنگی قول همکاری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و انعقاد تفاهم نامه ای سه جانبه بین پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و جهاد دانشگاهی استان سمنان برای راه اندازی پردیس مشترک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در استان سمنان اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که برای کشور اهمیت دارد، حوزه هنر و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی چندین سال می شود که در حوزه های صنایع نرم وارد شده و در این راستا، پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را راه اندازی کرده است.

مسلمی نایینی، حمایت از هنرمندان و صاحبان ایده در حوزه های فرهنگی را از مأموریت های این پارک ذکر و اظهار کرد: با این حمایت ها، برخی از طرح های حوزه فرهنگی به محصول تبدیل و برخی از آنها در این نمایشگاه عرضه شده اند.

رییس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه این پارک ملی بوده و نیاز است تا شعباتی در کشور داشته باشد، یادآور شد: یکی از شعبات این پارک در استان سمنان تأسیس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از صاحبان ایده های فرهنگی حمایت می کند

جهاد دانشگاهی از صاحبان ایده های فرهنگی حمایت می کند