مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-05بين الملل

رمزگشایی از بزرگترین و عجیب ترین پروژه سرقت خودرو در جهان


امروزه کره شمالی به مثابه کشوری منزوی در جهان شناخته می شود اما در دهه 1970، امید به کشوری بازتر وجود داشت و سوئد یکی از اولین کشورهای غربی بود که این نگاه دوستانه را نسبت به کره شمالی گسترش داد.

- امروزه کره شمالی به مثابه کشوری منزوی در جهان شناخته می شود اما در دهه 1970، امید به کشوری بازتر وجود داشت و سوئد یکی از اولین کشورهای غربی بود که این نگاه دوستانه را نسبت به کره شمالی گسترش داد.

امری که در نهایت به یکی از عجیب ترین پروژه های سرقت خودرو در جهان منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارسینه نوشت: در دهه 1970 شرکت های سوئدی از ورود به بازار دست نخورده کره شمالی بسیار خوشحال بودند.

به نقل از history defined،در آن زمان، کره شمالی یک بازار دست نخورده برای هر نوع شرکتی بود، و کسب و کارهای سوئدی از این قضیه بسیار خوشحال بودند.

فقط یک معامله تجاری و یکی از بزرگ ترین سرقت های خودرو در تاریخ جهان لازم بود تا به سوئد این درس داده شود که اعتماد کور همیشه نتیجه نمی دهد.

وضعیت اقتصادی کره شمالی در دهه 1970 کره شمالی در آن زمان توسط کیم ایل سونگ اداره می شد و هنوز به انزواطلبی شناخته می شد، اما علاقه ای به تجارت بین المللی وجود داشت.

تجارت با کره شمالی نیز آسان نبود؛ چه این که همه معاملات به شدت توسط دولت نظارت می شد و تجارت بین المللی فقط با چین و اتحاد جماهیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از بزرگترین و عجیب ترین پروژه سرقت خودرو در جهان

رمزگشایی از بزرگترین و عجیب ترین پروژه سرقت خودرو در جهان