مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-13اجتماعي

طباطبایی : در دانشگاه سوره به جای هفته پژوهش، «ماه پژوهش» داریم


معاون پژوهشی دانشگاه سوره با اشاره به فعالیت های متنوع دانشگاه سوره به مناسبت هفته پژوهش گفت: در دانشگاه سوره از 1 تا 30 آذر هرسال به عنوان «ماه پژوهش» نام گذاری شده و رویدادهای مختلفی در این مدت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، زکیه سادات طباطبایی معاون پژوهشی دانشگاه سوره ضمن اعلام فعالیت های معاونت پژوهشی این دانشگاه، ماه پژوهش در دانشگاه سوره را جایگزین هفته پژوهش عنوان کرد.

  وی همچنین با تأکید بر برگزاری دومین دوره همایش آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در 29 آذر امسال در سالن ایران فرهنگستان هنر، از دانشجویان، استادان و همه علاقه مندان علم و پژوهش دعوت کرد تا از غرفه دانشگاه سوره در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در مصلی امام خمینی (ره) دیدن کنند.

غرفه دانشگاه سوره در نمایشگاه پژوهش، آثار پژوهشی دانشجویان و استادان شامل هنرهای دستی، کتب، نشریات، کاتالوگ های پژوهشی مرتبط با حوزه هنر، فرهنگ و ارتباطات و معماری و شهرسازی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

طباطبایی بابیان اینکه پژوهش از ارکان اصلی رشد و تعالی دانشگاه سوره است، اظهار داشت: در دانشگاه سوره از 1 تا 30 آذر هرسال به عنوان ماه پژوهش نام گذاری شده و رویدادهای مختلفی طی این مدت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی : در دانشگاه سوره به جای هفته پژوهش، «ماه پژوهش» داریم

طباطبایی : در دانشگاه سوره به جای هفته پژوهش، «ماه پژوهش» داریم