مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-17سياسي

سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه هرمزگان


همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام، فاطمه زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام، فاطمه زهرا (س) سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان هرمزگان برگزار شد.

این سوگواره که از ابتدای ایام فاطمیه در جریان بوده است در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به اوج  رسیده و رنگ و بوی معنوی ویژه ای به خود گرفته بود.

نوحه خوانی، سینه زنی، سخنرانی، و اطعام عزاداران از جمله برنامه های امروز و این ایام و لیالی بود.

 امامزادگان شاه مرعش (ع) میناب، شاه قطب الدین حیدر رودان، سیدمظفر قشم، سید محمد حاجی آباد، سیدمظفر بندرعباس، شاه محمد تقی، سید کامل، زیارت پنجه علی و سید سلیمان از جمله مکانهای شاخص برگزاری این عزاداریها بودند.

در آستان مقدس امامزاده شاه مرعش(ع) و دیگر اماکن متبرکه شهرستان میناب نیز در روز شهادت و پس از مراسم عزاداری، سفره اطعام برای شرکت کنندگان در مراسم سوگواره یاس نبوی گسترده شد.

خادمان افتخاری امامزاده شاه مرعش (ع) از شب قبل با حضور در امامزاده، غذای لازم برای اطعام دو هزار نفر از عزاداران فاطمی را فراهم کردند که ظهر امروز در میان آنها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه هرمزگان

سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه هرمزگان