مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-09سياسي

70 موتورسوار قانون مدار بجنوردی تقدیر شدند


طی آیینی به همت صندوق تامین خسارت های بدنی، شورای هماهنگی بیمه های استان و پلیس راهنمایی و رانندگی، 70 نفر از موتورسواران قانون مدار بجنورد تقدیر شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی طی آیینی به همت صندوق تامین خسارت های بدنی، شورای هماهنگی بیمه های استان و پلیس راهنمایی و رانندگی، 70 نفر از موتورسواران قانون مدار بجنورد تقدیر شدند.

این آیین 18 آذر ماه به مناسبت هفته بیمه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد و حدود 70 نفر از موتورسوارانی که تاکنون قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده اند، تقدیر شدند.

کامران فر، مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی استان در این آیین تأکید کرد: این صندوق به تازگی در استان از ذیل خراسان رضوی خارج و مستقل شده است.

وی به اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران اشاره کرد و افزود: این کلاه های ایمنی در اختیار افرادی قرار گرفت که دارای گواهینامه و بیمه نامه شخص ثالث هستند و توسط راهنمایی و رانندگی به این صندوق معرفی شدند.

وی قیمت هر کلاه ایمنی را 17 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای خرید کلاه ایمنی هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین اظهار کرد: مقاسیه آمار کلی تصادفات طی 6 ماهه نخست امسال و مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 موتورسوار قانون مدار بجنوردی تقدیر شدند

70 موتورسوار قانون مدار بجنوردی تقدیر شدند