مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-05حوادث

یک کشته و 5 مصدوم در انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور


مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان 17 شهریور نیشابور یک کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت.

- ابولفضل اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: آتش سوزی یک باب منزل مسکونی به علت انفجار گاز شهری در خیابان 17 شهریور با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: ساعت 21 و 10 دقیقه امشب با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش سوزی منزلی مسکونی در خیابان 17 شهریور به سامانه 125 یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره 2 به محل اعزام شدند.

برپایه گزارش فوق ، به لحاظ حساسیت موضوع و گستردگی حریق سرپرست و معاون عملیات سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور یافته و بر اجرای عملیات اطفای حریق و نجات مصدومان نظارت داشتند.

وی اضافه کرد: به علت شرایط و گستردگی حریق تیم های نجات و حریق ایستگاه مرکزی هم به عنوان پشتیبان به منطقه فوق اعزام و در عملیات اطفای حریق و نجات مصدومان حادثه مشارکت کردند.

اسدی بیان کرد: بر اثر انفجار 6 نفر از اعضای خانواده ساکن در منزل مصدوم شده و به مراکز درمانی اعزام شدند که حال 2 نفر از آن ها وخیم گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 5 مصدوم در انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور

یک کشته و 5 مصدوم در انفجار و آتش سوزی منزل مسکونی در نیشابور