مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:562023-11-27اقتصادي

گره گشایی صندوق قرض الحسنه در روستای آقابابای قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بسیج سازندگی در طول مدتی که از عمر فعالیت آن می گذرد طرح ها و برنامه های مختلفی را به اجرا گذاشته که نتایج مثبت فراوانی به دنبال داشته است.

یکی از اقدامات خوب این نهاد راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج است که باعث شده بسیاری از افراد بتوانند بدون نیاز به طی فرآیند پیچیده بانکی، موفق به دریافت تسهیلات شوند.

صندوق قرض الحسنه امام حسین (ع) روستای آقا بابا از توابع شهرستان قزوین یکی از هزاران صندوقی است که با اعطای وام های آسان و بدون دردسر جهت ایجاد مشاغل کوچک به ماوایی گره گشا برای اهالی این روستا تبدیل شده است .

   عبدالله ملکی مسوول پایگاه بسیج روستای آقا بابا و صندوق قرض الحسنه امام حسین(ع) مسجد این روستا در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوین، از کارآفرینی ها و شیرینی ایجاد بارقه های امید در دل مردمی می گوید که از برکات این صندوق بهره مند شده اند.

وی در مورد فرآیند شروع فعالیت صندوق می گوید: دو سال پیش از تشکیل صندوق قرض الحسنه با همراهی جمعی از دوستان یک صندوق خیریه برای کمک به نیازمندان راه اندازی کرده بودیم.

به مرور این نیاز احساس شد که وام اشتغال در اختیار متقاضیان کارآفرینی قرار گیرد یا تسهیلات آسان برای موارد ضروری همچون درمان یا ازدواج اعطا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی صندوق قرض الحسنه در روستای آقابابای قزوین

گره گشایی صندوق قرض الحسنه در روستای آقابابای قزوین