مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-18بين الملل

حماس همچنان دست برتر را در غزه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «امپراتوریِ تونلی حماس در غزه یکی از پیچیده ترین چالش های ارتش اسراییل در جنگ محسوب می شود»؛ - تحلیلگران صهیونیست، مبهوتِ امپراتوریِ تونلی حماس شده اند و به ناتوانی در برابر حماس اذعان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، امپراتوریِ تونلی حماس در غزه یکی از پیچیده ترین چالش های ارتش اسراییل در جنگ محسوب می شود ؛ این بخشی از گزارش روزنامه عبری هاآرتص در تحلیل وضعیت درگیری هاست.

در ادامه این گزارش آمده که: نیرو های حماس هر روز برای نیرو های اسراییلی کمین می کنند و منتظر لحظه ای هستند که از زیرزمین بیرون بیایند و با شلیک گلوله، موشک های ضدتانک و وسایل انفجاری افسران اسراییلی را غافلگیر کنند.

باوجود آنکه محافل غربی بار ها از ایده ناممکنِ غرق کردنِ تونل های حماس صحبت کرده اند، تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت احرونوت، یوسی یهوشواع، اذعان کرد حتی این کار هم در درگیری های زیرزمینی، برتری حماس را برهم نمی زند و حماس همچنان دست برتر را در غزه دارد.

صهیونیست ها نام دیگر شجاعیه را کابوس گذاشته اند و هر زمان که نبرد به آن منطقه می رسد، منتظر تکرار شکست 2014 هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس همچنان دست برتر را در غزه دارد

حماس همچنان دست برتر را در غزه دارد