مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-22اقتصادي

جهاددانشگاهی مازندران اطلس فرهنگی اجتماعی استان را تدوین می کند


رییس جهاددانشگاهی مازندران از تدوین اطلس فرهنگی اجتماعی استان ، براساس تفاهمنامه منعقد شده میان این نهاد و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس جهاددانشگاهی مازندران از تدوین "اطلس فرهنگی اجتماعی استان"، براساس تفاهمنامه منعقد شده میان این نهاد و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا یوسفی مهر با اشاره به اینکه اطلس فرهنگی اجتماعی مازندران به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های اجتماعی و فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، سرمایه اجتماعی استان، تدوین می شود، گفت: این مجموعه ارزشمند و راهبردی در چهار سرفصل اصلی و 14 بخش و عنوان تدوین و گردآوری خواهد شد.

وی با تأکید بر این که تحلیل وضعیت جغرافیایی، جمعیتی، فرهنگی و اجتماعی استان مازندران از سرفصل های اصلی این اطلس است، افزود: تحلیل وضعیت تاریخی-آموزشی، بررسی وضعیت گذران اوقات فراغت، بررسی شاخص های اجتماعی در استان، ظرفیت و امکانات اجتماعی، پراکنش جرایم و انواع آسیب های اجتماعی، روند آسیب های اجتماعی در سه دهه گذشته، تحلیل وضعیت قومیتی، مهاجرت و گردشگری دیگر عناوین اطلس فرهنگی مازندران را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی مازندران اطلس فرهنگی اجتماعی استان را تدوین می کند

جهاددانشگاهی مازندران اطلس فرهنگی اجتماعی استان را تدوین می کند