مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-10دانش

البرز چهارمین استان دانش بنیان کشور


در نمایشگاه هفته پژوهش امسال در مجموع شاهد فعالیت 105 غرفه با بیش از 500 محصول بودیم که بیش از 100 مورد از آنها فناورانه و نوین بود.

- ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال در مجموع شاهد فعالیت 105 غرفه با بیش از 500 محصول بودیم که بیش از 100 مورد از آنها فناورانه و نوین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی روز یکشنبه 19 آذر در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، اظهار کرد: البرز بیش از 433 شرکت دانش بنیان را در خود جای داده و در این حوزه در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به البرز ادامه داد: امسال همزمان با این سفر پارک احیاء و اولین مرکز توسعه قراردادی مواد غذایی را راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت برپایی نمایشگاه هفته پژوهش با پارک علم و فناوری بود، اظهار کرد: امسال در مجموع شاهد فعالیت 105 غرفه با بیش از 500 محصول بودیم که بیش از 100 مورد از آنها فناورانه و نوین بود.

این مسئول ابراز کرد: از چهار محصول در این نمایشگاه رونمایی شد که یکی از آنها واکسن تزریقی ضد سرطان سیکلوفسفامید است.

عباسی ادامه داد: در کنار برپایی نمایشگاه شاهد برپایی 12 تور فناوری و دوره های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز چهارمین استان دانش بنیان کشور

البرز چهارمین استان دانش بنیان کشور