مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-11اقتصادي

طرح مقابله با ریزگردهای سرخس 1480 میلیارد اعتبار نیاز دارد


مطالعه طرح مقابله با ریزگردها در اختیار فرمانداری نیست و دستگاه متولی منابع طبیعی استان است و این کار انجام شده است و خروجی طرح مبلغی معادل 1480 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حسن نوری زاده، امروز در نشست مشترک با جامعه دانشجویی شهرستان سرخس به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو که در سالن سینما شهرک گاز شهید مهاجر برگزار شد، اظهار کرد: قشر دانشجوی ما قشر فرهیخته ای است و موفقیت های کشور در عرصه های مختلف علمی، صنعتی و فضایی ثمره اقدامات دانشجویان است.

فرماندار سرخس با تاکید بر شناخت خصلت های نسل جوان اظهار کرد: برخورد سطحی با مسائل دانشجویان نمی تواند پاسخگوی شبهات آنان باشد و باید به طور عمیق به این مسائل پاسخ داد و دانشجویان و جوانان ما نیز باید مراقب باشند و نیازمند راهبرد مستقل و مطالعه عمیق هستند.

وی با اشاره به مسائلی که توسط دانشجویان مطرح شده است، درباره آخرین وضعیت جاده سرخس مشهد گفت: تقریبا 26 سال از طرح جاده سرخس مشهد می گذرد، در دولت سیزدهم در کمتر از دو سال گذشته اقدامات بسیار مهمی در حوزه جاده سرخس انجام شده است.

نوری زاده عنوان کرد: در 30 کیلومتر اول جاده از سمت مشهد که فرایند احداث و تعریض جاده تا دو راهی سنگ بست در حال انجام است و به زودی از دو راهی سنگ بست تا دوراهی اره نیز پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با ریزگردهای سرخس 1480 میلیارد اعتبار نیاز دارد

طرح مقابله با ریزگردهای سرخس 1480 میلیارد اعتبار نیاز دارد