مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-10سياسي

ورود بیش از 4 هزار زائر پیاده تا روز شهادت حضرت فاطمه(س) به مشهد


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: 4152 زائر پیاده عراقی و ایرانی تا روز شهادت حضرت فاطمه(س) وارد مشهد خواهند شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: 4152 زائر پیاده عراقی و ایرانی تا روز شهادت حضرت فاطمه(س) وارد مشهد خواهند شد.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق سنوات هر سال در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) زائرین پیاده بسیاری از شهرهای عراق که روزهاست در مسیر مشهد هستند، برای عرض ارادت به ساحت قدس رضوی خود را به مشهد می رسانند.

وی اضافه کرد: تاکنون 25 کاروان عراقی وارد مشهد شدند و پیش بینی می شود 20 کاروان عراقی که فعلا در مسیر شهرهای شاهرود به سبزوار، سبزوار به نیشابور، نیشابور به مشهد هستند تا روز 25 آذر وارد مشهد شوند.

رضایی ادامه داد: تعداد افراد کل کاروان هایی که وارد مشهد شده اند و یا در راه هستند 2152 مرد است که از شهرهای کربلا، نجف و کاظمین حرکت و پس از زیارت مرقد منور حضرت معصومه(س) راهی مشهد شدند.

وی خاطرنشان کرد: کاروان های زائرین پیاده از شهرهای کاشمر، تربت حیدریه، نیشابور، بردسکن، چناران، فریمان و اطراف مشهد از روز 22 آذر به سمت مشهد حرکت خواهند داشت و پیش بینی می شود تعداد زائرین این کاروان ها بیش از 2000 نفر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 4 هزار زائر پیاده تا روز شهادت حضرت فاطمه(س) به مشهد

ورود بیش از 4 هزار زائر پیاده تا روز شهادت حضرت فاطمه(س) به مشهد