مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 21:352023-11-29اقتصادي

تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد


تولید و تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد در نظر گرفته شده که توسط دستگاه متولی پیگیری و اجرایی خواهد شد و تخصیص ویژه ای از پساب های اطراف تهران در جهت رفع مشکل آب صنایع انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ملی و بررسی مشکلات و نیازهای اهالی صنعت، امروز با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد در بخش فشافویه، ضمن بازدید از چند مجموعه صنعتی در جلساتی به بررسی مشکلات و درخواست های صاحبان صنایع پرداخت.

باب الحوائجی در این بازدیدها از سه مجموعه صنعتی فعال در حوزه فرآوری و تولید مصنوعات سنگی، چاپ و تولید محصولات پلاستیکی و ساخت و تولید محصولات بلور و کریستال بازدید و در جلساتی باحضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره واحدها و مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری به بررسی مشکلات و درخواست های آنها پرداخت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز و در راستای احصاء مشکلات، تعدادی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد که مبتنی بر روش های دانش بنیان و در حال تولید محصولات جدید هستند، مورد بازدید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد

تأمین 10 مگاوات برق برای شهرک صنعتی شمس آباد