مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:262023-12-13سياسي

حضور و به کارگیرنده اتباع خارجی در کردستان ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی روشن شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: تلاش می کنیم که امسال انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

وی افزود: هر جا نیاز به حضور به مردم بوده، جلوتر از مسوولین بوده اند و این برای دفاع از جمهوری اسلامی است و ما به دنبال تقویت و حفاظت این حضورها هستیم.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان تصریح کرد: تدابیر لازم برای روشنگری در تمام جوانب، تامین امنیت روانی جامعه از تهدیدها و تخریب ها و امنیت صندوق های آرا اندیشیده شده است.

وی با اعلام اینکه اجازه تهدید و تخریب در انتخابات را نخواعیم داد، گفت: نقش رسانه ها در ایجاد شور انتخاباتی و پیشگیری از تخریب ها موثر است.

روشن اضافه در بخش دیگری از سخنانش کرد: 30 درصد از عوامل نارضایتی های عمومی در کردستان با برگزاری یک جلسه عمومی مدیران استان مرتفع شده که بخش زیادی به شهرداری مربوط می شد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین نارضایتی ها به شهرداری، آموزش و پرورش، دستگاه های خدمات رسان به دلیل جامعه هدف گسترده ای که دارند برمی گردد.

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان در ادامه سخنانش گفت: دستگیری ها نشان می دهد که اتباع افغانی و پاکستانی در کردستان وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و به کارگیرنده اتباع خارجی در کردستان ممنوع است

حضور و به کارگیرنده اتباع خارجی در کردستان ممنوع است