مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-01ورزشي

سرپرست فدراسیونها حق شرکت در انتخابات را ندارند


سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: در احکام وزیر ورزش و جوانان برای سرپرست فدراسیون ها قید شده که آن ها حق شرکت در انتخابات را ندارند و تنها مسوول برگزاری انتخابات هستند.

- سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: در احکام وزیر ورزش و جوانان برای سرپرست فدراسیون ها قید شده که آن ها حق شرکت در انتخابات را ندارند و تنها مسوول برگزاری انتخابات هستند.

علی سلطانپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: احکامی که آقای کیومرث هاشمی برای سرپرست فدراسیون ها صادر کردند در آن اشاره شده که سرپرست فدراسیون حق شرکت در انتخابات را ندارد و تنها مسوولیت برگزاری انتخابات را دارد.

در احکام صادر به این مساله تاکید شده که سرپرست به جهت رعایت عدالت تنها بحث برگزاری مجمع را دارد و امکان شرکت در انتخابات را ندارد.

وی گفت: البته در اساسنامه فدراسیون ها چنین موضوعی قید نشده که سرپرست حق شرکت در انتخابات را ندارد اما وزیر ورزش با توجه به رویکردی که نسبت به این مساله دارد در احکام صادر شده قید کردند که سرپرست تنها وظیفه برگزاری انتخابات را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ثبت نام جدیدی از کاندیداها انجام خواهد شد یا با همان کاندیداهای قبلی انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار می شود، افزود: در این زمینه تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم و در این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فدراسیونها حق شرکت در انتخابات را ندارند

سرپرست فدراسیونها حق شرکت در انتخابات را ندارند