مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-09اقتصادي

شرکت گاز کردستان موفق به نگه داشت 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد


مدیرعامل شرکت گاز کردستان از موفقیت این شرکت به نگه داشت و بهبود 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه خبر داد.

- احمد فعله گری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج سیستم های مدیریت یکپارچه را مفید دانست و اظهار کرد: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بازار رقابتی شدیدی در دنیا به وجود آمده است، به همین دلیل شرکت ها باید خود را با تغییرات تکنولوژی تطبیق داده و راندمان خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

وی اعلام کرد: شرکت گاز استان کردستان یک شرکت رو به رشد و توسعه و باثبات است که با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای بهره وری و اثربخشی هموار سازد و این امر تعهد همه کارکنان درون سازمان را افزایش می دهد.

  وی افزود: شرکت ها و موسساتی که اقدام به اخذ ایزو می کنند خود را به جامعه و مشتریان متعهد می دانند و در تلاش هستند تا محصول و خدمتی را ارائه نمایند که منطبق با خواسته مشتریان و خود سازمان و بخصوص متناسب با شرایط بین المللی استاندارد باشد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بر استقرار مدل فرآیند ایزو در فرآیندهای جاری شرکت و دستیابی موثرتر در نتایج تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های گروه ارزیاب در راستای بهبود عملکردها و فرآیندها استفاده کرده و با ذخیره ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز کردستان موفق به نگه داشت 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد

شرکت گاز کردستان موفق به نگه داشت 10 گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد