مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 01:352023-12-18سياسي

لزوم بهره گیری از گنجینه فرهنگ محلی و دورهمی های خانوادگی در راستای توسعه کشور


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از گنجینه فرهنگ محلی و دورهمی های خانوادگی در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و توسعه کشور تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم بهره گیری از گنجینه فرهنگ محلی و دورهمی های خانوادگی در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و توسعه کشور تاکید کرد.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان شامگاه 27 آذر 1402 در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان در محل سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: بهره گیری از سرمایه، ظرفیت و گنجینه فرهنگ های محلی و نشست های دورهمی و خانوادگی در قالب سنت های محلی و میراث فرهنگی ماندگار، باید برای پیشبرد بهتر امور در حوزه فرهنگ و سایر موارد و پیشرفت استان، به بهترین شکل ممکن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: سند امنیت غذا و تغذیه در کشور سندی بسیار ارزشمند بوده که یکی از مهم ترین برنامه های آن بهبود کیفیت و سلامت نان است و اجرای این بخش از برنامه در سطح استان، هماهنگی، همراهی و تعامل بیش از پیش دستگاه های متولی این امر را می طلبد.

وی افزود: در خصوص بیماری های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی، تمامی اقدامات در حوزه پیش بینی و پیشگیری از ابتلا و شیوع به صورت جدی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از گنجینه فرهنگ محلی و دورهمی های خانوادگی در راستای توسعه کشور

لزوم بهره گیری از گنجینه فرهنگ محلی و دورهمی های خانوادگی در راستای توسعه کشور