مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:402023-11-28اقتصادي

تصویب 4 طرح سرمایه گذاری جدید شهرداری بجنورد توسط اعضای شورای شهر


اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد چهار طرح جدید سرمایه گذاری شهرداری بجنورد را در قالب بسته جدید سرمایه گذاری مصوب و تایید کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد چهار طرح جدید سرمایه گذاری شهرداری بجنورد را در قالب بسته جدید سرمایه گذاری مصوب و تایید کردند.

یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور هفت نفر از اعضای آن برگزار شد و مدیریت سرمایه گذاری شهرداری، طرح های سرمایه گذاری جدید را در قالب اطلس سرمایه گذاری بجنورد تشریح کرد.

مدیر اداره سرمایه گذاری شهرداری بجنورد، نخستین طرح سرمایه گذاری را مجتمع تجاری، اداری و پارکینگ معراج (واقع در پارک موتوری) دانست.

محسن روشن ضمیر افزود: این طرح سرمایه گذاری در شش سقف و هشت هزار و 390 متر مربع تعریف شده که هزینه بهره برداری آن برای سرمایه گذار یک هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی دومین طرح سرمایه گذاری در این جلسه را پارک آبی عنوان کرد و گفت: این طرح در 11 هزار متر مربع قابلیت اجرایی شدن دارد که 168 میلیارد تومان هزینه برای آن پیش بینی شده و برای سرمایه گذار پنج سال تنفس دارد.

روشن ضمیر همچنین اظهار کرد: کوه پارک بش قارداش نیز طرح دیگری است که برنامه ریزی شده و در 33 هزار متر مربع با 76 میلیارد تومان قابلیت اجرایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 4 طرح سرمایه گذاری جدید شهرداری بجنورد توسط اعضای شورای شهر

تصویب 4 طرح سرمایه گذاری جدید شهرداری بجنورد توسط اعضای شورای شهر