مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-15سياسي

تاکید امام جمعه پلدختر بر کمک به نیازمندان در آیین سنتی ایرانیان


شب یلدا فرصتی مناسب و مغتنمی برای انفاق، یاری و کمک به نیازمندان و صله رحم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: شب یلدا از آیین های سنتی و رسوم ایرانیان است که می تواند در فرهنگ سازی و صله ارحام تاثیرگذار باشد.

وی به حفظ کرامات دینی و شرعی در مراسم های شب یلدا تاکید کرد و افزود: کمک به فقرا و تقسیم سفره ها با آنان از بهترین حسنات این سنت دیرینه است.

امام جمعه پل دختر به 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح اشاره کرد و گفت: این تاریخ در تقویم جمهوری اسلامی ،روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده و شهید مفتح چهره حوزوی و دانشگاهی است.

 وی افزود: شناخت شهید مفتح در سخنرانی های آتشین و روشن گرانه در مسجد دانشگاه تهران در خفقان ترین جو زمان طاغوت در کشور نمایان است.

 موسوی یادآورشد: شهید مفتح در مسجد دانشگاه تهران در حضور روشن فکران، تحصیل کرده ها ، اساتید دانشگاه و دانشجویان ،در آن دوران جهان تبیین را انجام داد.

وی به مظلومیت شهدا و مردم بی گناه غزه و جنایات اسراییل در فلسطین اشاره کرد و افزود: خشم مردم و جهان از جنایات وحشیانه رژیم نسل کش صهیونیستی لبریز گشته و مردم ولایت مدار پل دختر نیز در جمعه خشم انزجار خود را با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به جهانیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه پلدختر بر کمک به نیازمندان در آیین سنتی ایرانیان

تاکید امام جمعه پلدختر بر کمک به نیازمندان در آیین سنتی ایرانیان