مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-12سياسي

همسر رییس جمهور: فساد اخلاقی می تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند


همسر رییس جمهور کشورمان با تاکید بر لزوم «زنده نگه داشتن ارزش های سنتی در جامعه» خاطرنشان کرد: فساد اخلاقی و فسق می تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند.

- همسر رییس جمهور کشورمان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن ارزش های سنتی در جامعه خاطرنشان کرد: فساد اخلاقی و فسق می تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمیله علم الهدی، استاد دانشگاه و همسر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در گفت وگو با روزنامه فایننشال تایمز پیرامون جامعه ایران و موضوعات بین المللی اظهار داشت: من یک معلم هستم و بر نظریه های فلسفی تمرکز دارم.

من مدت زیادی است که این کار را انجام می دهم، اما اکنون به نظر می رسد که به طور اتفاقی یک پلتفرم دارم و فعالیت هایم قابل مشاهده است.

وی که به تازگی نامه ای خطاب به همسران سران کشورهای اروپایی نوشته و در آن خواستار حمایت و فشار آنها برای پایان دادن به جنگ غزه شده است در ادامه تاکید کرد که او نیز همچون سایر زوج ها تاکنون هیچ کاری را بدون مشورت با همسرش انجام نداده است.

جمیله علم الهدی در پاسخ به این سوال که آیا ایران باید قانون حجاب را حفظ کند؟ گفت که مشکل در آیین مد و مصرف گرایی است، نه پوشش اسلامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر رییس جمهور: فساد اخلاقی می تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند

همسر رییس جمهور: فساد اخلاقی می تواند نسل بشر را زودتر از بمب اتم نابود کند