مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 23:052023-11-30حوادث

ترفند عجیب یک دزد برای فروش خودروهای سرقتی!


ماموران کلانتری شفای مشهد دزد حرفه ای و سابقه داری را در اجرای طرح ارتقای امنیت به دام انداختند که ترفند عجیبی را برای فروش خودروهای سرقتی به کار می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل عوامل گشت نامحسوس کلانتری شفا که با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان(رییس پلیس مشهد) و به منظور مبارزه با سرقت، مشغول اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور بودند در نیمه های شب به خودروی پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که زنی نیز در صندلی جلو نشسته بود.

ماموران انتظامی که در تاریکی شب نور چراغ های خودروی پلیس را بر بدنه پراید سیاه رنگ متمرکز کرده بودند، ناگهان در زیر خودرو سوسوی رنگ سفیدی را دیدند که گویی قطعه ای از خودروی مذکور تغییر رنگ یافته است.

همین سرنخ کافی بود تا باز هم عوامل انتظامی به کنکاش های تخصصی بپردازند و ماجرای رنگ سفید در زیر خودرو را واکاوی کنند اما قبل از آن استعلام شماره پلاک خودرو از مرکز فرماندهی پلیس نیز بر فرضیه سرقتی بودن خودرو مهر تایید زد؛ چراکه پلاک های یاد شده سابقه سرقت نداشت! به همین دلیل نیروهای گشت نامحسوس با راهنمایی های شبانه سرگرد احسان سبکبار(رییس کلانتری شفا) به خودروی پراید هاچ بک نزدیک شدند و از راننده 37 ساله آن خواستند تا مدارک خودرو را برای بررسی های تخصصی در اختیار آنان بگذارد اما راننده جوان که از شدت خماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند عجیب یک دزد برای فروش خودروهای سرقتی!

ترفند عجیب یک دزد برای فروش خودروهای سرقتی!