مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-28بين الملل

امیدواری قطر به توقف جنگ غزه و دستیابی به راه حل سیاسی، پس از تمدید آتش بس


روزنامه الشرق قطر با اشاره به اینکه تحولات فلسطین در راس اولویت های امیر قطر قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که پس از تمدید آتش بس، تلاش هایی برای توقف این جنگ و دستیابی به راه حلی سیاسی برای آن آغاز شود.

- روزنامه الشرق قطر با اشاره به اینکه تحولات فلسطین در راس اولویت های امیر قطر قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که پس از تمدید آتش بس، تلاش هایی برای توقف این جنگ و دستیابی به راه حلی سیاسی برای آن آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق قطر امروز (سه شنبه) نوشت، مساله فلسطین و تحولات آن در راس اولویت های تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر قرار دارد، به طوری که در حال حاضر در تمامی مناسبت ها، اقدامات، تماس ها و دیدارهای امیر قطر چه در سطح دوجانبه با سران کشورهای دوست و برادر و چه در محافل منطقه ای و بین المللی این موضوع به شکل جدی مطرح است.

همچنین الشرق نوشت، بیانیه روز دوشنبه قطر درباره دستیابی به توافقی برای تمدید آتش بس انسانی در نوار غزه به مدت دو روز دیگر در چارچوب میانجی گری های مستمر آن میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی که عالی ترین نتیجه رایزنی ها و اقدامات دیپلماتیک و سازنده آن با تمامی طرف های منطقه ای و بین المللی بود، در واقع موفقیتی است که به دستاوردهای دوحه در امضای توافق موفق آتش بس انسانی به عنوان نقطه عطفی در جنگ به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری قطر به توقف جنگ غزه و دستیابی به راه حل سیاسی، پس از تمدید آتش بس

امیدواری قطر به توقف جنگ غزه و دستیابی به راه حل سیاسی، پس از تمدید آتش بس