مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-19اقتصادي

کشف و ضبط 23 دستگاه ماینر غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامی عملیاتی توسط پرسنل این شرکت و با همکاری مأموران نیروی انتظامی، 23 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهرهای یاسوج و گچساران کشف و ضبط شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامی عملیاتی توسط پرسنل این شرکت و با همکاری مأموران نیروی انتظامی، 23 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهرهای یاسوج و گچساران کشف و ضبط شد.

محمد مرادی افزود: 13 دستگاه ماینر از یک مرکز مسکونی غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر یاسوج و 10 دستگاه ماینر غیرمجاز نیز از واحد خانگی در شهر گچساران کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از برنامه های مهم این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دستگاه های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه توزیع، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می شود.

وی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد، ادامه داد: عموم هم استانی ها می توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 23 دستگاه ماینر غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

کشف و ضبط 23 دستگاه ماینر غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد