مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-20اقتصادي

با هزینه پایین اشتغالزایی و درآمدزایی کنید


طبق گزارش ها هزینه ایجاد شغل در بخش های خصوصی و صنعت بیش از سه میلیارد تومان برآورد می شود، در حالی که با سرمایه کمتر و هزینه ای پایین تر می توان در بخش تعاون اشتغالزایی کرد و به درآمدزایی رسید.

- طبق گزارش ها هزینه ایجاد شغل در بخش های خصوصی و صنعت بیش از سه میلیارد تومان برآورد می شود، در حالی که با سرمایه کمتر و هزینه ای پایین تر می توان در بخش تعاون اشتغالزایی کرد و به درآمدزایی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اصول 43 و 44 قانون اساسی، یکی از بخش های مهم اقتصادی، بخش تعاونی است که از طریق کارکردها و ظرفیت های آن بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی از نظام توزیع تا بیکاری برطرف می شود و بهترین قالب برای ایجاد اشتغال پایدار و حذف واسطه گری و دلالی به شمار می رود.

در حال حاضر ایجاد اشتغال مولد و پایدار، فقرزدایی، توزیع عادلانه درآمد، کارآفرینی، تجمیع سرمایه های خرد و رونق تولید ملی از جمله مزیت های انجام فعالیت در بنگاه های تعاونی است و بر همین اساس هزینه ایجاد شغل در بخش تعاون در مقایسه با سایر بخش ها ارزان تر و کم سرمایه بر است.

به اعتقاد کارشناسان ایجاد یک کسب و کار به ویژه در بخش های خصوصی هزینه و سرمایه گذاری بسیار نیاز دارد در حالی که امروزه به دلیل رشد شهرنشینی، افزایش جمعیت و آمار بالای فارغ التحصیلان و نیروهای آماده به کار اکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هزینه پایین اشتغالزایی و درآمدزایی کنید

با هزینه پایین اشتغالزایی و درآمدزایی کنید