مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-20سياسي

نماینده مجلس: دستگاه های نظارتی به مسئله واردات 2 میلیون تن برنج ورود کنند


نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از دستگاه های نظارتی خواست در موضوع واردات برنج و ارزهای تعلق یافته به آن ورود پیدا کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس با اشاره به مشکلات عدیده کشاورزان شمال کشور، اظهار کرد: آقای رییسی! صدای مظلومیت کشاورزان و برنجکاران مازندران را نشنیده اید؛ چرا این بی مهری ها در حق کشاورزان صورت گرفته است؟ وی ادامه داد: امروز نه تنها وعده های داده شده به کشاورزان و شالیکاران عملی نشده و برنج ها در انبارها ماندند بلکه شاهد افزایش قیمت مواد و ابزار مورد نیاز کشاورزان نیز هستیم.

باقرزاده با تاکید بر برق دار نمودن چاه های کشاورزی برای حل مشکل سوخت کشاورزان، یادآور شد: هزینه های مربوط به آب، کود و سم، ماشین آلات و بسیاری از موارد دیگر برای کشاورزان سرسام آور شده است و باید برای کاهش هزینه های تمام شده برای کشاورزان برنامه ریزی کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید موضوع واردات برنج را با حساسیت بیشتری بررسی کند، گفت: اعتقاد بنده این است که در بحث واردات برنج هم اتفاقی شبیه به موضوع چای دبش صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دستگاه های نظارتی به مسئله واردات 2 میلیون تن برنج ورود کنند

نماینده مجلس: دستگاه های نظارتی به مسئله واردات 2 میلیون تن برنج ورود کنند