مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-05اقتصادي

تدوین 16 برنامه محوری برای کشاورزی مازندران


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه 16 برنامه محوری در بخش کشاورزی مازندران داریم تا در افق مشخص به جایگاه واقعی کشاورزی برسیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران صبح امروز در نخستین نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران مازندران با بیان اینکه رسانه هوش اجتماعی جامعه است، گفت: رسانه ها جهاد بیداری در جامعه هستند و این فعالیت، یک فعالیت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه حق استان مازندران است که کشاورزی پاینده و بالنده داشته باشد، افزود: امسال با هزینه فراوان به لحاظ اقتصادی و اجتماعی توانستیم ثبت قرنطینه ای و اظهارنامه صادرات را از مبدأ مازندران انجام دهیم و میزان صادرات نارنگی با افزایش سه برابری، پرتقال با شکستن رکورد سال قبل و صادرات محصول کیوی با افزایش 30 درصدی مواجه بوده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: اگر قرار است در حوزه صادرات مرکبات کار بزرگ انجام شود باید در بحث شناسنامه دار کردن باغات جهش داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه نیازمند اجرای پروژه زهکشی در اراضی پایین دست و استفاده از سامانه های کم فشار هستیم، خاطرنشان کرد: 16 برنامه محوری در بخش کشاورزی مازندران داریم تا در افق مشخص به جایگاه واقعی کشاورزی برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 16 برنامه محوری برای کشاورزی مازندران

تدوین 16 برنامه محوری برای کشاورزی مازندران